top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

ΠΡΟΤΥΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:

Α Ν Α Κ Α Λ Ω την υπ’ εμού υπογεγραμμένη εξουσιοδότηση προς την Β΄ Βαθμού ΕΑΣ Λακωνίας περιοχή Σπάρτης και την ΓΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Α.Ε. για την υποβολής της Ενιαίας Αιτήσεως Ενισχύσεως για τα έτη 2015 έως και 2020, καθώς δεν γνώριζα εξ αρχής όλους τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις εναλλακτικές που είχα ως αγρότης – δικαιούχος για την ενάσκηση των σχετικών δικαιωμάτων μου (που περιέχονται στην ΑΔΑ:ΒΨΙ946ΨΧΞΧ-ΜΓΤ/22-1-2014/8008), ήτοι:

1. Ότι έχω δικαίωμα να παραλάβω προσωπικό κωδικό διαδικτυακής προσβάσεως στο σύστημα υποβολής αιτήσεων (ά. 1 παρ. 4). Τούτο δεν μου γνωστοποιήθηκε ποτέ από τους ζητήσαντες την υπογραφή μου στην επίμαχη και ανακαλουμένη εξουσιοδότηση, ούτε εκλήθην ποτέ να παραλάβω κάποιον κωδικό.

2. Ότι υπάρχει (και επιβάλλεται άλλωστε να υπάρχει) δυνατότητα διορθώσεως τυχόν σφαλμάτων, τα οποία (σφάλματα) ως δικαιούχος μπορώ να υποδείξω, ώστε ο αρμόδιος φορέας (οι ως άνω εντολοδόχοι δηλ.) να προβεί σε τροποποίηση των στοιχείων και εκ νέου αποστολή στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Συνεπώς η ανακαλουμένη διά της παρούσης εξουσιοδότηση είναι ελλιπής αφού δεν περιελάμβανε εντολή για διόρθωση τυχόν σφαλμάτων.

3. Ότι – σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία - η μεθοδολογία κοστολόγησης των υπηρεσιών δεν πρέπει να επιβαρύνει την χορηγουμένη και καταβαλλομένη ενίσχυση πολλώ δε μάλλον προκαταβολικώς. Εν προκειμένω και διά της ανακαλουμένης εξουσιοδοτήσεως εξηναγκάσθην να αποδεχθώ την τιμολόγηση των όποιων υπηρεσιών της ΓΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Α.Ε. (εργασίες και αποσφαλμάτωση) να γίνεται με πρωταρχικό κριτήριο την αφαίρεση και δη προκαταβολικώς ποσού από τα δικαιώματά μου ως δικαιούχου.

4. Ότι δικαιούμαι να γνωρίζω τί πληρώνω και πώς αποτιμάται κάθε εργασία. Στην απόδειξη παροχής υπηρεσιών που έλαβα δεν υπήρχε αναλυτική περιγραφή βάση του Τιμοκαταλόγου της GAIA Επιχειρείν Α.Ε. ώστε δεν ήμουν σε θέση να γνωρίζω τις τιμολογημένες υπηρεσίες που του προσφέρονται.

5. Ότι έχω δικαίωμα να επιλέξω τον τρόπο και τον φορέα υποβολής της ως άνω αιτήσεως – δηλώσεως επιλέγοντας με κριτήριο το μικρότερο κόστος. Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Α Ι δε διά της παρούσης μου για τον πιεστικό και άνευ ενημερώσεως και εξηγήσεων τρόπο που εξηναγκάσθην να υπογράψω την ανακαλουμένη εξουσιοδότηση.


RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
bottom of page